teisipäev, 8. september 2015

Jõuluunistus viib tegudeni

Mul on hea meel öelda, et minu jaoks oli suur rõõm aidata “Vanem Vend Vanem Õde” jõulupeo üritust. Ma õppisin nautima ja mõistma, et iga väike mõte ja soovituslik idee võib kellegi jaoks olla väga suur ja meeldiv kingitus. Kellele? Loomulikult vabatahtlikele, kes panustasid oma aja jõuluürituse korraldamisele.

Ma andsin käe, et aidata VVVÕ koordinaatorit ja vabatahtlikke, kes juba olid südikalt abiks kogu oma hingega. Seepärast leian, et kõik, mis minuga juhtub on mu enese põhjustatud. Kui mina aidates naudin siin üliväga suurt rõõmu sellest, et mul hästi läheb ja et ma üleüldse nii õnnelik olen, siis...selle taga on olnud päris kindlasti mu armsad lapsed, mu enese töö ning vaev on lisaboonus.

Jõuluürituse korraldamine oli kui kunstiteos, mida me igapäeva pildis loome: oleme õnnelikud ja rõõmsad teadlikult ja püüdes selles energias tegutseda. Suhtlemisoskus oli üks kindlam partner. Väga paljud heategijad kes minuga suhtlesid, olid väga vaimustunud VVVÕ programmist ja ulatasid mõne minuti/tunni jooksul oma abikäe. Mind isiklikult on õnnelikuks teinud mõistvate inimeste tänamine selle eest, et nad on just sellised, nagu nad on!!!

Jõuluürituse abistamine on minust teinud väga rõõmsa ja unistava inimese. Inimese, kes teab, kuhu on vaja VVVÕ projektiga liikuda ja kuhu jõuda ning kes usub igapäevaga aina enam oma isiklikesse võimetesse. Võimetesse, et miski pole võimatu teha NULL euroga jõuluüritust. See mõte äratab minus iga päev loomingulist tegutsemisindu ja praktilist tegutsejat. Oma teadmisi, mõtteid ja ideid jagan VVVÕ koordinaatoriga.

Ja mu kallid lapsed nii töös kui ka eraelus on need, kes annavad mulle mõtteid, kuidas ma saaksin edasi midagi uut teostada. Mida oma pagasiga peale hakata.

Mu parimad koostööpartnerid on teinud mind teadlikumaks, andnud ideid mõtlemiseks ja aitasid täita laste suurima unistuse: saada osa jõuluõritusest.
Lisaks olen ma tohutult tänulik oma olulistele sõpradele, kes mulle peegeldavad pidevalt oma siirast tahet midagi ära teha.

Kõike, et seda saavutada ja laste paremaks elukvaliteedi parandamiseks, on vaja vaid rääkida väga palju unistustest ja oma mõtetest, siis seada need vastutuseks ja kohustuseks. Kindlalt jätkata teekonda samas vaimus ja saavutada enda sees tunde: “Südameidee täitus ja täidab edasi teiste südame!”

Tänan kõiki abistajaid, toetajaid, koostööpartnereid kes aitasid korraldada VVVÕ 2014 jõuluüritust, tundke enda üle uhkust ja tänage ennast, et tegite sellel rõõmupäeval “Fantastilise jõuluime” ja väljendage oma rahulolu. Harjuge heateoga ja kõik õnnestubki hästi, sest Sina Ise panustad sellese igat hetke ja siis tuleb Sulle kogu aeg igapäevaelult imelisi üllatusi, ande, mis kirgastavad just Sinu Südant, võluvad sõnatuks ja mõni hetk koguni pisarateni.

VVVÕ vabatahtlikud, panustage ja panus Teieni tuleb Ise.

Heategija SA Tartu Perekodu Käopesast

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar