esmaspäev, 29. märts 2021

 

Madli

Elukutse?

Lastega mängimine! Olen elukutselt lasteaiaõpetaja. Vahel näitan oma nägu ka erinevatel üritustel, kus käin teenindamas, kuid lastega tegelemine meeldib mulle ikka palju rohkem!

Lemmik muusika?

Minu muusika playlistist leiab absoluutselt kõike, kuid tantsida meeldib mulle siiski retromuusika saatel. Minu üks suurtest lemmikutest on Terminaator!

Lemmik loom?

Mulle meeldivad suured kaslased! 

Miks oled vabatahtlik?

Kuna mul oli ülikooli kõrvalt palju vaba aega, siis otsustasin oma ajaga midagi väärtuslikku teha - suunata seda sinna, kus sellest oleks ka mingisugust reaalset kasu. Lisaks Vanema Õena tegutsemisele olen käinud ka erinevatel üritustel abiks ning aeg-ajalt leian end Tartu Koduta Loomade Varjupaigas koertega jalutamas. 

Miks just Vanem Vend, Vanem Õde?

Vanem Vend, Vanem Õde jäi mulle silma juba esimesel ülikooliaastal Tudengimessil, kuid siis ma veel liitumiseks valmis ei olnud. Aasta hiljem Tudengimessil olles olin juba ise nende lauakest otsimas, kuid tol aastal jäi see leidmata. MTÜ tegevus jäi mulle niivõrd hinge, et otsisin nad ise internetiavarustest üles. Mul endal on olemas nii vanem õde kui ka noorem õde ja vend ning tean kui oluline on kasvades õe-venna tugi. Tunnen, et minus on jõudu pakkuda seda tuge ka neile, kellel see puudub. 

Parim asi Vanemaks Õeks olemise juures?

Kuna igapäevaselt tegelen vähe pisemate lastega, siis on väga lahe vahelduseks saada kokku ja suhelda natukene vanema noorukiga. Saan näha maailma läbi tema silmade ning kuulen, kuidas tema suhestub erinevate teemadega. Samuti tunnen, et olen ka ise läbi programmi mingis osas edasi arenenud. 

Milline on teie lemmik tegevus koos oma Noorema Vennaga?

Meile meeldivad väga sellised aktiivsed tegevused, nt rattaga sõitmine. Ka erinevad laua- ja kaardimängud on lahedad. 

Sinu sõprus võib muuta kellegi elu! Liitu meie vabatahtlikkonnaga ja avasta endas superkangelane.


Järgmine infoõhtu toimub 31. märtsil kell 18.30 Zoomis. Vajalik eelnev registreerimine! Pane ennast infoõhtule kirja SIIN.

Rohkem infot vanemaks õeks või vennaks saamise kohta leiad meie kodulehelt.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar